lördag 8 maj 2010

Om att ha fina läsare och att belöna dem med en utlottning av bok

Jag tror att jag har de finaste och mest omtänksamma läsare man kan ha. Jo jag tror det för jag har fått så fina brev och kommentarer under min paus. Några av er har oroat er men jag försäkrar jag är okej. Jag har bara haft häcken full med jobb och studier och en del privata prylar, men jag mår bara fint.

Jag har fått så mycket fint av er via den här bloggen och nu tänkte jag att jag skulle ge något tillbaka och lottar ut en bok. Jag blir inte sponsrad eller något men jag tycker att det finns många fina böcker man kan läsa och det här är en av dem! Jag vill lotta ut den här för att det är en påminnelse till oss andra om vad det handlar om i förskolan och att vi alla kan behöva fundera över hur många sätt det finns att tänka på egentligen.




Så om du vill ha boken, skriv en motivering. Jag är enväldig domare och lottar ut till den motivering jag tycker är bäst. Kan hända att jag tar lite hjälp av en vän när jag tänker efter.

Skriv din motivering i kommentarerna eller i ett mail. Den 22/5 är deadline och jag ska meddela vem som "vann" boken så snart som möjligt efter den 23e!

Ha det fint, regna inte bort!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

sspirit sa...

Hur tänker du?
Min favorit fråga att ställa och besvara. Fråga som ställer till utmaningar i tankesätt och handlingar. Och detta tycker jag mycket om.

Vore mycket utmanande med att upptäcka 100 andra sätt att tänka.


Mycket roligt att du är tillbaka med bloggandet.Välkommen!

Hanna sa...

Är ny läsare av din blogg och ska till hösten börja jobba i förskolan. En Reggio Emilia-inspirerad sådan dessutom. Vore roligt att vinna boken nu när jag äntligen pluggat klart och därmed hinner läsa böcker jag själv väljer. =)

A sa...

Ohh! Jag har jobbat 2 år nu inom förskolan. Till hösten börjar jag studera till Socionom (för att kunna arbeta som förskollärare (i Finland)). Jag slutar jobba om 1 vecka och försöker samla på mig så mycket matnyttigt som jag bara kan inför mina kommande skolår.. Reggio Emilia är superintressant och jag skulle verkligen vilja lära mig mer!

Linda sa...

Låter som en spännande bok, synd att man är lite sen för utlottningen :-)

Men jag passar på att tipsa om mina sommar-blogg-tävlingar:

1. Utlottning av stuvbitar på
http://handarbete.appelklyftig.com

2. Vinn en bok på
http://21.appelklyftig.com