torsdag 12 februari 2009

Om fredagsgästen

Jag har nämnt någon gång att jag skriver det här för det goda samtalets skull men att jag egentligen inte skriver för att få kommentarer. Det är sant. Fast jag har insett hur mycket det betyder att få reflektera tillsammans med andra och därför har jag bjudit in andra att reflektera här "på förskolan" Jag kallar kategorin fredagsgästen.

I kväll presenterar jag min första. Jag är lite uppspelt. Jag hoppas ni sköter er och kommenterar mycket nu när det kommer gäster och allt (obs, skämt!)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag jobbar också på förskola =). Kul att jag hittade din blogg!
I natt fick jag skit i min blogg för att folk inte gillar mina kläder jag har på jobbet... Vad tycker du?
http://jojosplace.blogg.se/category/dagis-outfits-p.html
Kommentarerna står dock under inlägget:http://jojosplace.blogg.se/2009/february/vad-ska-man-saga.html
Kram och ha en bra dag!

Linden sa...

Oj vad spännande Lenox