måndag 18 augusti 2008

Om bajsblöjor


Idag har mina nya små humlor snudd på tagit musten ur mig. De har varit ack så glada och ack så mysiga men de har bajsat oavbrutet hela dagen, och jag tycktes ha "turen" att få alla bajsblöjor, mycket mysigt..

Jag är inte kräsmagad på något sätt, jag har sett det mesta tror jag och känt lukten av det mesta, men vissa dagar är det knappt man vågar kika ner längs ryggen, innanför blöjan i fall det är ännu en bajsblöja, då är det nästan så att man önskar att kollegan upptäckt den i stället.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ja, man lyckas ofta få dom där bajsblöjorna uppradade!
Ibland undrar jag om tidigare kollegor har känt lukten men inte låtsas om den för att dom vet att någon annan tar tag i det istället... Mjo, det är nog många som gör sådär.

Malinka sa...

Ah, det där känner man igen hemifrån. Men där är det numera bara en potentiell stinkbomb att hantera ...