måndag 5 januari 2009

Om att sätta igång



Julen är över sedan länge för min del och det är med sorg jag kliver upp tidigt om morgnarna för att utjämna sista tidens dygnsvändande. Jag är hopplös, så fort jag är ledig och disponerar tiden som jag vill vänder jag nästan helt på dygnet och njuter av att få göra allt jag inte brukar kunna göra. Det händer att jag släcker läslampan ungefär vid samma tid som jag går upp i vanliga fall.

Det har hunnit bli nytt år, och med det nya året kommer nya kollegor, nya barn och förhoppningsvid nya idéer och tankar. Jag hoppas det i alla fall eftersom huvudet just nu är tomt som kylskåpet här hemma. Det enda jag vet och tänker på är att jag ska fundera ut ett nytt och bra projekt att sätta klorna i. Ett som kräver lite, ett som inte tar slut för fort.

På onsdag börjar allvaret igen, en ledig dag kvar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Linden sa...

Välkommen tillbaka!

Lenox sa...

Tack! Jag försöker...

Anonym sa...

Vad har ni jobbat med för olika projekt förut? Jätteintresserad!

Anonym sa...

Starta upp ngt medieprojekt vet jag... Det är intressant, utmanande, kul, lärorikt och tar tid... :)!

Ulla-Karin