torsdag 12 mars 2009

Om fredagsgästen


foto privat

Morgondagens fredagsgäst har lång erfarenhet inom förskolan och hon har varit med om det mesta tror jag. En av de saker som jag tycker är så fantastiskt med henne, är att hon kan uppbåda entusiasm för nästan allt man kan tänka sig fortfarande, och på så viss är hon lite av en idol. Förutom det är hon mycket klok och förståndig och har många bra saker att dela med sig av. Jag ser fram mot morgondagens gästbloggsinlägg av Norrgårds.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Bitte sa...

Tack för att jag får vara din fredagsgäst.

Hanna sa...

Ett mycket bra inlägg!

Anonym sa...

Nu har jag läst ett antal av dina blogginlägg. Studerar själv till förskollärare och har snart läst ett år. En underbar blogg du har!