torsdag 26 mars 2009

Om Mats som är fredagsgästen, och så lite annat.

Jag har varit bedrövlig vad gäller uppdateringar och inlägg de sista veckorna. Jag har haft mycket runt omkring mig och inte riktigt haft tid att prioritera datorn för bloggande om kvällarna. Just nu jobbar jag heltid och pluggar lite grand och med lite tur kan det bli ännu mer, men jag känner att det tar lite på privatlivet och orken så jag får se hur jag gör.

I morgon är det dags för fredagsgästen igen och Mats är veckans fredagsgäst. Mats skriver om förskolan ur sitt perspektiv som lärarutbildare. Läs gärna vad han har att skriva, han skriver det är mycket som är tänkvärt. Särskilt intressant är det att bläddra tillbaka lite och läsa inlägg om genus och inlägg om lärarutbildningen, men faktiskt, det mesta är riktigt tänkvärt så det är värt några timmar!

Tack Mats!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Lancefestivalen sa...

NEJ! Jag jublade över att Mats skulle vara fredagsgäst nu på fredag, sedan såg jag att det var min RSS-läsare som skämtat med mig och att inlägget är ett halvår gammalt.

Ja, ja... Så kan det gå.